PYLOS NEWS MESSINIA

Χαμηλές οι πωλήσεις στην περίοδο του Νοεμβρίου

Φτωχά από την άποψη των πωλήσεων ήταν για τις εμπορικές επιχειρήσεις τα αποτελέσματα της εκπτωτικής περιόδου του Νοεμβρίου, ενώ η λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 2 του μήνα είχε ως αποτέλεσμα ο τζίρος της συγκεκριμένης ημέρας να απορροφήσει τον τζίρο των προηγούμενων και επόμενων ημερών. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις και το άνοιγμα των Κυριακών. Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα 250 εμπορικών επιχειρήσεων σε παραδοσιακές εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας. Επίσης, καταγράφηκαν οι απόψεις πολλών Εμπορικών Συλλόγων από όλη τη χώρα. Στο πλαίσιο της έρευνας, οι έμποροι ρωτήθηκαν εάν, σύμφωνα με τη δυνατότητα που τους εκχωρεί η πρόσφατη υπουργική απόφαση, άνοιξαν τα καταστήματά τους την Κυριακή 2 Νοεμβρίου. Για όσα καταστήματα άνοιξαν παρατηρείται ότι τρεις στους τέσσερις επιχειρηματίες πιστεύουν ότι τελικά η Κυριακή δεν επηρέασε θετικά τον τζίρο του εκπτωτικού δεκαημέρου. Με άλλα λόγια, ο τζίρος της Κυριακής απορρόφησε εκείνον των προηγούμενων και επόμενων ημερών. Αναφορικά με τον αριθμό των απασχολουμένων, μόλις το 1% των επιχειρήσεων έχει προσλάβει επιπλέον υπάλληλο για να καλύψει την ανάγκη απασχόλησης προσωπικού για τις Κυριακές. Το 65% των περιπτώσεων έχει επωμιστεί προσωπικά την κάλυψη της ανάγκης, ενώ το 33% έχει επεκτείνει το ωράριο του υπάρχοντος προσωπικού. Όσον αφορά στο λειτουργικό κόστος της επιχείρησης, το 45% των επιχειρήσεων απάντησαν ότι επιβαρύνεται είτε πάρα πολύ είτε πολύ από το άνοιγμα των Κυριακών, το 35% λίγο, ενώ μόλις το 16% δήλωσε ότι δεν έχει επιβαρυνθεί καθόλου. Αλλά και για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου η κατάσταση δεν είναι καλύτερη. Συνολικά, η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου, όσον αφορά στις πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων, κινήθηκε σε ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περσινή. Το 40,2% των επιχειρήσεων είδε τις φετινές πωλήσεις τη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και το 37,2% σε χαμηλότερα, ενώ μία στις πέντε εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων την εκπτωτική περίοδο. Πανελλαδικά οι επιχειρήσεις που δε συμμετείχαν στο εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου, άγγιξαν το ένα τρίτο του συνόλου του δείγματος, συγκεκριμένα το 28%. Όσον αφορά στις υπόλοιπες, το επίπεδο των εκπτώσεων κυμάνθηκε για την πλειονότητά τους μεταξύ 11% και 20%.
Share on Google Plus

About ellinas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου